"מיתוג נכון במקום הנכון"
היריד יציג חגיגת תרבות ופנאי מרהיבה, זאת בצמוד לחגיגות יום העצמאות האמריקאי החל ב 4- ליולי.
השתתפות חברות המייבאות ומייצגות מותגים אמריקאים ביריד אמריקה הגדול תאפשר:
- לאפשר "טעימה" ראשונית של המותג בפורום אמריקאי איכותי.
- להשיק ולחשוף מותגים חדשים לשוק הישראלי.
- לקדם בהקשר הנכון מותגים אמריקאים ותיקים ולחזק מודעות למוצרים קיימים.
- לחזק את הקשר בין החברה ללקוחות קיימים ועתידיים.
- מיתוג נכון במקום הנכון להצגת מוצר אמריקאי מוביל.
- לבצע מבצע מכירות ייחודי " SALE " של המותגים לימי היריד לקהל המשתתפים.
- אפשרות בניית מאגר לקוחות שוחר מוצרים אמריקאים.
- הרחבת מאגרי מידע ורשימת לקוחות על ידי רישום משתתפי היריד.
- חשיפת המותג בקרב אוכלוסיה מכל רחבי ישראל במקום אחד.
- מיתוג מוצרכם בקונטקסט הנכון - בשטח היריד ייבנו מגוון מתחמים נישתיים. תוכלו לבחור ולהתמקם במתחם המיועד לתחום אליו שייך מוצרכם, דוגמת מוצרי צריכה, מזון ומשקאות, בידור ופנאי, היי-טק, מוצרי צריכה ועוד לצד מיטב המותגים מתחומכם.
- צפי של כ-150.000 מבקרים במהלך שבעת ימי החגיגות.
- פרסום חשיפה תקשורתית ל-4.5 מיליון איש במשך תקופה של 2 חודשים.
- יחסי ציבור ופעילות מדיה במשך תקופה של 4 חודשים לפני.
- אפשרות רכישת מגוון חבילות חשיפה מודולארית בהתאם לצרכי החברה.
- "יריד אמריקה הגדול" שמתקיים בליווי לשכת המסחר ישראל-אמריקה, השגרירות האמריקאית בישראל, ועיריית תל אביב – יפו, יאפשר מגוון של אמצעי חשיפה ומיתוג של פעילות חברות מסחריות המציעות פתרונות ומוצרים מהשוק האמריקאי על גווניו המסחריים כאן בישראל במרכז הירידים.
"שבעה ימים ולילות של חגיגת מיתוג ומכירות"
"יריד אמריקה הגדול" יאפשר מגוון רחב של אפשרויות חשיפה ומיתוג לקהל לצד ביצוע מכירות בפועל, על ידי האמצעים הבאים:
- חשיפה ומיתוג טרם היריד- מול קהל של כ-4.5 מיליון איש.
- פרסום המותג במדיה אינטרנטית מובילה בישראל במהלך כחודשיים טרם היריד ובמהלכו.
- חשיפת, מיתוג ופרסום היריד במדיה הכתובה והמודפסת.
- חשיפה ומיתוג בשילוט חוצות ברחבי תל אביב על ידי עיריית תל אביב.
- חשיפה, מיתוג ופרסום באתר האינטרנט הייעודי של היריד ובאתר הרישום ורכישת הכרטיסים.
- חשיפה, מיתוג ופרסום מול קהל דוברי אנגלית בג'רוזלם פוסט ועיתונות אנגלית נוספת.
- חשיפה ומיתוג ברשתות חברתיות.
- חשיפת ופרסום המותג בשילוט חוצות במהלך כחודשיים טרם היריד ובמהלכו.
- פעילות יחסי ציבור במגוון המדיות במהלך כארבעה חודשים טרם היריד.
- "טיים סקוור בישראל"- מיצגי ווידאו על גבי עשרות מסכי ענק –הקרנת פרסומות ב-לופ על גבי המסכים, העברת מסרים ומבצעים.
"יוניבנט" מפיקת האירוע תסייע במגוון אפיקי פרסום, עיצוב וניראות של המותג טרם היריד ובמהלכו. נשמח לסייע בכל רעיון ומיזם שישתלב ביריד.