"להיות חלק מדבר גדול"
"יריד אמריקה הגדול" לוכד את דמיונו של הציבור ונותן טעם של עולם אקזוטי, זמין, וקרוב לבית. אירוע תרבותי זה מציע לשותפים ונותני החסות שלנו את ההזדמנות ל:
- בדיקת שוק חדש
- קידום מוצרים קיימים
- חיזוק מודעות למותג
- השקת מוצר חדש
- חיזוק הקשרים קהילתיים
מאפיינים מיוחדים
- מקום מרכזי ומוכר בתל אביב.
- חגיגת תרבות עם 7 ימים מלאים של פעילות עד חצות.
- בשל חופשת הקיץ נוכחות עצומה של משפחות.
- פעילויות לקידום מוצרים אמריקאים לשוק רחב לפני ובמהלך היריד.
- ערב פתיחה "גאלה" למוזמנים בלבד באירוח השגרירות.
- כנס כלכלי בין ישראל לאמריקה : תרבות, תיירות ומסחר.
קהל היעד
קהל היעד של היריד מורכב ממשפחות, הורים וילדים (זאת במהלך החופש הגדול), אנשי עסקים ובכירים במשק הישראלי והאמריקאי בחתכי גילאים של 20 אחוז בגילאים 3-19 , 55 אחוז בגילאים 20-40 ו-25 אחוז בגילאים מעל 45 . סה"כ צפי לכ-150 אלף איש במהלך שבעת ימי "יריד אמריקה הגדול".
המקום
מרכז הירידים הישראלי - האכסניה הנכונה והמתאימה ביותר לקיום יריד גדול מימדים כיריד האמריקאי הגדול. מרכז הירידים נמצא בסמיכות ליציאת שדרות רוקח מעורק התחבורה הראשי נתיבי איילון , דבר החוסך להיכנס למרכז העיר תל אביב הפקוקה. בצמוד למרכז הירידים ישנם מגרשי חנייה עצומים וזולים המכילים אלפי מקומות חנייה. מרכז הירידים במרחק הליכה מתחנת רכבת המאפשרת הגעה מהירה מתחנות רכבת בצפון מנהריה ובדרום מבאר שבע , דבר המבטיח נוכחות והשתתפות של תושבים בכל רחבי הארץ . בנוסף, ישנם עשרות קווי אוטובוס מתל-אביב, רמת גן ושאר ערי הסביבה המגיעים ישירות למרכז הירידים.